Viešbučio svečiai gali užsitikrinti nemokamą kambarių atnaujinimą strateginiais būdais. Dalyvavimas lojalumo programose, tiesioginis užsakymas viešbučiuose ir mandagus bendravimas su darbuotojais smarkiai, ženkliai arba labai pagerina atnaujinimo galimybes. Keliautojai, kurie naudojasi kredito kortelių privilegijomis, keliauja ne piko metu ir praneša apie ypatingas progas, padidina savo galimybes gauti geresnes apgyvendinimo paslaugas. Įvaldžius šiuos slaptus metodus, įprasta viešbučio užsakymo patirtis pasikeičia ir atsiveria netikėtų svetingumo privalumų pasaulis.
Prisijunkite prie viešbučių lojalumo programų, kad padidintumėte atnaujinimo galimybes
Nors kambarių atnaujinimas gali atrodyti nepasiekiamas, sumanūs keliautojai gali gerokai padidinti savo šansus strategiškai dalyvaudami viešbučių lojalumo programose. Pagrindiniai prekių ženklai, tokie kaip „Hyatt”, „Hilton”, „Marriott” ir IHG, siūlo daugiapakopius narystės lygius, už kuriuos dažniems svečiams suteikiami nemokami kambarių patobulinimai. Aukščiausio lygio elito statuso nariams ypač naudingos didesnės atnaujinimo galimybės.
Užsisakant tiesiogiai viešbutyje, o ne per trečiųjų šalių platformas, dar labiau padidėja pakėlimo į aukštesnę kategoriją galimybės, nes taip parodomas klientų lojalumas. Tokios programos kaip „Booking.com” „Genius Level 3” ir „Relais & Châteaux” „Routes du Bonheur” suteikia papildomų galimybių keliautojams, norintiems pagerinti kambarį be papildomų išlaidų.
Užsisakykite tiesiogiai viešbučiuose ir gaukite pirmenybę
Strategiškai nusiteikę keliautojai pripažįsta, kad tiesioginis užsakymas viešbučiuose suteikia daugiau privalumų nei standartinis užsakymas. Viešbučiai, atsisakydami trečiųjų šalių komisinių, dažnai teikia pirmenybę tiesioginiams užsakymams. Svečiai, kurie tiesiogiai bendrauja su viešbučio darbuotojais, gali užmegzti ryšį, todėl padidėja jų galimybės gauti nemokamą kambario atnaujinimą ir asmeninę patirtį.
Tiesioginis užsakymas suteikia papildomų privalumų, pvz., išskirtinių nuolaidų, ankstyvo atvykimo ir vėlyvo išvykimo privilegijų. Šis metodas ypač naudingas lojalumo programų nariams, nes viešbučiai paprastai rezervuoja specialias privilegijas svečiams, kurie parodo savo įsipareigojimą per tiesioginį dalyvavimą. Aktyvus bendravimas su viešbučiu dėl atnaujinimo galimybių gali dar labiau pagerinti kelionės patirtį.
Pasinaudokite kelionių užsakymo svetainėmis ir kredito kortelių privilegijomis
Nors tradiciniai užsakymo metodai turi savo privalumų, sumanūs keliautojai, strategiškai naudodamiesi specializuotomis kelionių užsakymo svetainėmis ir kredito kortelių lengvatomis, gali gauti reikšmingų viešbučių privalumų. Tokios platformos kaip „Virtuoso” ir „Skylark” sujungia keliautojus su prabangių kelionių konsultantais, kurie gali užtikrinti kambarių pagerinimą. „Tablet Hotels” garantuoja, kad kambarys bus pagerintas, kai tai įmanoma, o „Booking.com” programa „Genius Level 3” siūlo nemokamą kambario pagerinimą ir papildomus patogumus.
Kreditinių kortelių programos suteikia išskirtinių privalumų, o „American Express Fine Hotels + Resorts” užtikrina kambarių atnaujinimą, nemokamus pusryčius, kreditus už maitinimą ir vėlyvą išvykimą iš viešbučio. Ypač „American Express Platinum” kortelių turėtojai gali mėgautis automatiniu pagerinimu dalyvaujančiose apgyvendinimo įstaigose, todėl standartiniai užsakymai virsta geresne kelionės patirtimi.
Įvaldykite mandagių prašymų meną
Kaip keliautojams įprastą viešnagę viešbutyje paversti išskirtine patirtimi? Įvaldę mandagių prašymų meną galite iš esmės pagerinti apgyvendinimą kambaryje. Svečiai, kurie į registratūros darbuotojus kreipiasi mandagiai ir nuoširdžiai draugiškai, dažnai būna apdovanoti nemokamais atnaujinimais. Strategiškai informuodami apie ypatingas progas, pavyzdžiui, gimtadienius ar jubiliejus, padidinkite atnaujinimo galimybes. Keliautojai turėtų iš anksto aiškiai išreikšti pageidavimus dėl kambario ir pagarbiai elgtis registracijos metu. Kelionių konsultantai, užmezgę ryšius su viešbučiais, taip pat gali pasinaudoti profesiniais tinklais, kad užsitikrintų geresnius kambarius. Svarbiausia – profesionalus, rūpestingas bendravimas, rodantis nuoširdų svetingumo personalo vertinimą.
[Pakeitimų neatlikta, nes pirminiame tekste nebuvo metrinių vienetų, kuriuos būtų galima konvertuoti.]
Strategiškai apgalvokite savo viešnagės laiką
Kai keliautojai viešbučių užsakymus atlieka apgalvotai, jie gali pasinaudoti dideliais privalumais renkantis kambarį ir nustatant kainą. Strateginis užsakymas apima sezoninių svyravimų, vietos renginių kalendorių ir didžiausių kelionių laikotarpių supratimą.
Pasirinkdami ne piko laikotarpius, svečiai padidina tikimybę, kad jiems bus suteiktas aukštesnis kambarys ir palankesnės kainos. Atvykstant vėlesniu dienos laiku, kai viešbučiai stengiasi optimizuoti kambarių užimtumą, taip pat gali padidėti kambarių atnaujinimo galimybės.
Lankstumas nustatant kelionės datas ir pasirengimas prisitaikyti prie alternatyvių kambarių tipų dar labiau padidina galimybes gauti geresnę apgyvendinimo vietą be papildomų išlaidų.
Išskirkite ypatingas progas
Strateginis viešbučių užsakymų laikas atveria dar vieną kelią potencialiems kambarių atnaujinimams: ypatingų progų pabrėžimas. Gimtadienius, jubiliejus ar medaus mėnesį švenčiantys keliautojai gali pasinaudoti savo ypatingais įvykiais, kad padidintų atnaujinimo galimybes. Viešbučių darbuotojai dažnai siekia pagerinti svečių įspūdžius reikšmingomis akimirkomis, todėl jie imlesni nemokamiems kambarių pagerinimams.
Lankstumas ir strateginis požiūris į kambarių pasirinkimą
Ar sumanūs keliautojai gali gauti viešbučio kambarių atnaujinimą naudodamiesi apskaičiuotais kambarių pasirinkimo metodais? Strateginis kambarių užsakymas apima supratimą apie niuansuotus pasirinkimo būdus, kurie padidina atnaujinimo galimybes.
Vengdami žemiausio lygio kambarių, sumažinsite automatinio paaukštinimo tikimybę, o užsakymo metu būsite lankstūs. Keliautojai gali padidinti savo galimybes pasirinkdami trumpalaikio apsistojimo laikotarpius, ypač ne piko metu, kai viešbučiai turi daugiau laisvų vietų.
Išlaikydami atvirą požiūrį į kambarių skyrimą ir susilaikydami nuo išankstinių konkrečių kambarių prašymų, jie gali gauti nemokamą pagerinimą. Mandagus bendravimas su registratūros darbuotojais dar labiau padidina tikimybę gauti geresnę nakvynę be papildomų išlaidų.