Dažniausiai girdimi mitai apie SEO paslaugas

Iliustracija iš pexels.com

SEO paslaugos labai dažnai yra pristatomos kaip viena geriausių reklamos galimybių. Vertinama ne tik dėl to, kad gali padėti padidinti pardavimus, tačiau ir plėsti verslo vardo žinomumą, gerinti reputaciją. 

Tiesa, SEO optimizacija taip pat yra apipinta mitais, kurie gali trukdyti suvokti šios reklamos galimybes. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai girdimus mitus, kurie gali atgrasyti nuo vienos geriausių reklamos galimybių.

Mitas, kad tokia reklama yra labai brangi

SEO paslaugų kaina priklauso nuo daugelio aspektų. Pirmiausia nuo SEO specialisto darbo įkainių. Taip pat nuo papildomų investicijų, kurias reikia skirti, pavyzdžiui, tekstų kūrėjo samdymo. Taip pat kinta ir investuojamos sumos į SEO. Galima pirkti daugiau arba mažiau atgalinių nuorodų, taip pat kinta ir užsakomų straipsnių kiekiai, kokybė ir t.t. 

Dažniausiai jau po pirmos konsultacijos su specialistu aiškiai matyti – kokia bus sąmata kas mėnesį arba kartą per metus. Tai – susitarimo ir detalaus aptarimo reikalas.

Mitas, kad ji tinka tik dideliam verslui

Dar vienas dažnai girdimas mitas, kad SEO yra “masyvi”, daug skirtingų komponentų apimanti reklama, tad geriausiai tinka tik dideliam verslui. Taip, ji tikrai yra daugiasluoksnė, tačiau tai nereiškia, kad mažas verslas turėtų rinktis labai paprastas ir net primityvias reklamas. Priešingai. Net ir mažas verslas gali konkuruoti su dideliu, kuris seniai yra rinkoje. Svarbiausia imtis drąsių metodų.

Mitas, kad efektyvumui pasiekti reikia daug laiko

Norimo rezultato pasiekimui reikia laiko, tačiau tikrai negalima pasakyti – per kiek laiko atliekama SEO atneš Jūsų verslui naudos. Dažniausiai net ir patyrę specialistai neteikia aiškių skaičių, nebent tik gaires. 

Paprasčiausiai SEO yra tik vienas iš reklamos strategijos komponentų, o reklama apskritai  tik vienas iš metodų, kuris gali padėti verslui parduoti daugiau. Tačiau SEO specialistas dažniausiai kartą per mėnesį arba kitu sutartu metu pateikia labai aiškias gaires, kuriose yra nurodoma – ko pavyko pasiekti. 

Vieną mėnesį rezultatai gali būti geresni nei kitą. Juk yra sezoniškumas, šventės ir t.t. Reikia stebėti bendrą tendenciją ir suprasti, kad tinkamai atlikta optimizacija – ilgam periodui, tad nereikia tikėtis smūginio reklamos efekto. Jo norint geriau tinka Google ads.

Mitas, kad sunku pamatuoti jos naudą

SEO, kaip ir Google reklamos, nauda matuojama labai paprastai ir gana tiksliai. Taip pat aiškiai pamatyti galima Facebook reklamos arba Instagram reklamos naudas. Tiesiog skaitmeninis marketingas suteikia galimybę fiksuoti konkrečius, per tam tikrą laiko tarpą, pasiektus rezultatus. 

Žinoma, kad ne visada aktyvesnis naršytojų apsilankymas puslapyje reiškia didelę naudą. Reikia žiūrėti – ką naršytojai veikia užsukę, ar jie perka. 

Mitas, kad tokia reklama tarnauja trumpai

Priešingai nei daugelis kitų reklamos galimybių, kurios dažniausiai veiksmingos tik iki tol, kol į jas yra investuojami pinigai, SEO paslaugos dažniausiai džiugina ilgalaikiu efektu. Net ir nustojus samdyti SEO specialistą – gana ilgą laiko tarpą bus juntama nauda. Taigi, puslapis išliks gana aukštose Google pozicijose. 

Žinoma, išlaikomumo periodas kinta priklausomai nuo to – kaip dirba Jūsų konkurentai, kiek jie investuoja į reklamą ir tuo pačiu kiek naujų verslų atsiras greitu metu.

Jeigu norite sužinoti realią informaciją apie SEO – užsirašykite konsultacijai pas specialistą, kuris išsamiai paaiškins, atsakys į klausimus ir pateiks rekomendacijas.