Kokią įtaką jūsų internetinei parduotuvei daro dizainas?

Kai kuriate internetinę parduotuvę, svarbu įsitikinti, kad jūsų ji atrodo patraukli ir kviečianti kažką įsigyti. El. parduotuvės dizainas gali turėti didelės įtakos tam, kaip klientai ją suvoks – kaip patikimą ar vis dėlto per daug įtarią. Turite nuspręsti ar savo parduotuvei norite paprasto ar modernaus dizaino. Abu turi privalumų, todėl pažvelkime į juos išsamiau.

Paprastas ir minimalistinis dizainas

Paprastas WEB dizainas yra puikus pasirinkimas jei turite daug produktų, kurie turi būti gerai matomi jūsų pagrindiniame puslapyje. Tai taip pat padeda sutelkti dėmesį į tai, ką parduodate, o klientams lengviau rasti tai, ko jie ieško.

Paprasti dizainai dažniausiai yra mažiau netvarkingi nei modernūs, todėl klientai gali lengviau naršyti pačiame prekių kataloge. Be to, laikui bėgant jiems paprastai reikia mažiau priežiūros, nes nėra tiek daug krovimo klaidų, kurias reikia nuolat tvarkyti.

Modernus dizainas

Šiuolaikinis dizainas yra stilingesnis ir patrauklesnis nei paprastas minimalistinis dizainas. Jis gali padėti pritraukti klientų ir juos sudominti. Tokiuose dizainuose taip pat dažnai yra interaktyvių elementų, pvz., skaidrių demonstracijų, vaizdo įrašų ar muzikos, kurie gali padėti žmonėms ilgiau domėtis jūsų parduotuve. Tačiau, laikui bėgant, tobulėjant technologijoms ar keičiantis tendencijoms, šioms funkcijoms palaikyti gali prireikti daug priežiūros, ypač serverio resursų.

Modernaus dizaino, kuris turi daug grafikos elementų, didžiausias trūkumas – lėtas krovimas. Specialistai, kuriems nesvetimas internetinių parduotuvių kūrimas, akcentuoja, kad ilgas krovimo laikas gali būti priežastimi, kodėl pirkėjai išjungs parduotuvę net neieškoję prekių.

Kodėl reikalinga mobilioji internetinės parduotuvės versija?

Mobilioji internetinės parduotuvės versija yra būtina pardavėjams ir produktų savininkams, nes ji eksponentiškai padidina klientų pasiekiamumą. Daugumos žmonių gyvenimas sukasi aplink mobiliuosius įrenginius, todėl gerai išvystyta internetinė parduotuvė mobiliesiems padės lengviau pritraukti potencialius pirkėjus.

Dėl mobiliojo interneto naršymo prieinamumo ir patogumo klientams tampa vis lengviau įsigyti prekes jiems palankiomis sąlygomis, kad ir kur jie būtų. Todėl verslo savininkai turi užtikrinti, kad naudotojų patirtis tiek staliniuose, tiek mobiliuosiuose kompiuteriuose būtų nesudėtinga.

Pirkimas mobiliojoje versijoje turi užtikrinti, kad būtų atitinkami visi lūkesčiai, jog klientams nebūtų jokių nepatogumų naršant. Be to, mobiliosios versijos krovimo greitis daro didžiulę įtaką sprendimui – pirkti ar nepirkti. Atminkite, kad šiuo atveju dizainas nėra svarbus – mobili versija turi būti ne graži, o patogi. Ypač kai žinoma jog didžioji dalis interneto naršytojų naudoja ne stalinius, o mobiliuosius įrenginius.

Ar svarbu turėti gražiai atrodantį logotipą?

Logotipas yra esminis elementas pardavėjams ir produktų savininkams, norintiems pritraukti daugiau pirkėjų į savo internetinę parduotuvę. Tai vizualiai atspindi jų vertybes ir prekės ženklo įvaizdį, parodantį profesionalumą, patikimumą ir nuoseklumą.

Be to, įsimintini logotipai padeda atskirti pardavėjus nuo konkurentų ir suteikia pažįstamumo jausmą, kuris gali paskatinti dar daugiau pirkėjų apsipirkti tam tikroje internetinėje parduotuvėje.

Bet, turėti galvoje reikia tai, kad gražus logotipas yra niekas be tinkamos rinkodaros. Kai kuriais atvejais, o gal ir netgi dažnais – logotipas nedaro jokios įtakos pardavimų skaičiui. Tai ypač taikoma naujoms internetinėms parduotuvėms.

Sprendžiant, kokį dizainą naudoti savo internetinėje parduotuvėje, svarbu atsižvelgti į kiekvieno dizaino tipo privalumus ir trūkumus. Paprasti dizainai siūlo paprastą požiūrį, kuris leidžia klientams lengvai greitai rasti tai, ko jie ieško. Šiuolaikiniai ir modernūs dizainai suteikia patrauklią patirtį, tačiau gali prireikti daugiau laiko ir išteklių priežiūrai, palyginti su paprastesnėmis internetinių parduotuvių dizaino versijomis. Galų gale, geriausias kelias į priekį greičiausiai priklausys nuo parduodamo produkto tipo ir jūsų tikslinės auditorijos ir aišku – pasirinktos marketingo strategijos!