eSporto renginiai galėtų paskatinti Azijos turizmą

Honkonge įsikūrusios e. sporto organizacijos „Talon Esports” generalinis direktorius Seanas Zhangas teigė, kad geras susisiekimas Kinijoje ir tarp Kinijos bei aplinkinio regiono gali padėti Honkongui ir Makao tapti e. sporto renginių ir festivalių centru.

Tačiau S. Zhangas įspėjo, kad norint gerai parduoti susijusius renginius reikia tinkamų žmonių, kurie supranta e. sportą ir vaizdo žaidimus, nes tai yra fanų kultūros dalis ir gali būti sudėtinga suprasti tikslinę auditoriją.

Jis paminėjo JAV įsikūrusį „Dreamhack”, kuris garsėja vietinio tinklo (LAN) vakarėliais, kuriuose e. sportas derinamas su bendruomenės bendravimu.

Jarroldas Thamas, vienas iš „Talon Esports” įkūrėjų ir vyriausiasis finansininkas, sutinka, kad Azija turi potencialo plėsti e. sporto renginių kalendorių.

Jis teigė: „Jis sakė, kad: „Praėjusį rugsėjį Singapūre įvyko pirmasis tarptautinis turnyras, kuris buvo sėkmingas. Bilietai po 400 JAV dolerių buvo išparduoti, o į stadioną susirinko 20 000 žmonių. Pietų Korėjoje vyksta daug varžybų, į kurias susirenka daug žmonių. Praėjusį mėnesį taip pat surengėme varžybas Bankoke”, – patikslino Thamas.

Jis mano, kad kiekvienas renginys (skirtingose šalyse) gali pritraukti skirtingą demografinę ir sirgalių grupę.

Talon Esports bendradarbiauja su turizmo valdybomis ir su lažybų bendrovėmis pavyzdžiui GGBet Casino, siekdama plėtoti e. sporto renginius Azijoje.

Bendrovės „Dreamhack” direktorė Sylvia Cristina Amaya teigė, kad bendrovė bendradarbiauja su regiono ekspertais, pavyzdžiui, e. sporto talentus valdančiomis grupėmis, kad geriau suprastų Azijos auditoriją.

„Mums tai nauja rinka, – sakė Amaya.

Į Aziją „Dreamhack” įžengė 2023 m. gegužės mėn. surengusi dviejų dienų mobiliųjų žaidimų renginį.

Hai Ng, vienas iš „Neomancer” įkūrėjų, išsakė nuomonę, kad e. sportas nėra tik pavienis renginys, todėl reikia strategijų, kaip paskatinti žmones nuolat sugrįžti, pavyzdžiui, įtraukti bendruomenę, kad atsirastų gerbėjų.

„Renginys tik atveda juos čia (į paskirties vietą) – tai, kas vyksta aplinkui, pavyzdžiui, vietinė patirtis ir veikla, padės jiems sugrįžti”, – pastebėjo Ng.