Kas yra vidinis SEO?

Vidinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) – tai svetainės puslapių optimizavimo procesas, kuriuo siekiama pagerinti pozicijas ir naudotojų patirtį.

Tai yra priešingas procesas nei išorinis SEO, kai optimizuojami elementai, esantys už jūsų svetainės ribų. Tai gali būti atgalinės nuorodos arba paminėjimai socialiniuose tinkluose.

Vidinis SEO susideda iš šių elementų:

antraštinės žymos

vidinės nuorodos

HTML kodas

URL optimizavimas

puslapio turinys

Vaizdai

Vartotojo patirtis (UX)

Kodėl svarbus SEO optimizavimas puslapyje?

“Google” reguliariai atnaujina savo algoritmą, tobulindama savo gebėjimą suprasti naudotojo ketinimus ir bendrą naudotojo patirtį, kai naudotojas patenka į puslapį. Todėl svarbu mokytis SEO ir sekti geriausią praktiką.

Be to, “Google” pirmenybę teikia naudotojo patirčiai, todėl labai svarbu atsižvelgti į puslapio SEO praktiką bendroje strategijoje.

Gerai optimizuotas puslapis taip pat padeda “Google” suprasti, apie ką yra jo turinys, o tai padeda jai sutvarkyti ir reitinguoti jūsų puslapį. Iš esmės padedate “Google” geriau atlikti savo darbą.

Pasak “Google”, “svarbiausias signalas, kad informacija yra svarbi, yra tas, kad turinyje yra tie patys raktažodžiai, kaip ir jūsų paieškos užklausoje”.

Tačiau yra plonytė riba. Nenorite perkrauti raktažodžių ar nepaisyti turinio kokybės. Tačiau “Google”, reitinguodama puslapius, vis tiek atsižvelgia į pagrindinius dalykus.

Kaip atliekamas SEO auditas?

Optimizuojant puslapį daugiausia dėmesio skiriama jūsų pasirinktai SEO taktikai.

Yra kelios esminės išsamios vidinio SEO strategijos dalys, kurias turite žinoti, kad sukurtumėte tokį turinį ir svetainę, kuri būtų gerai vertinama paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) ir lemtų didesnį konversijų skaičių. Šiuos veiksnius aptarsime toliau.

Gera pradžia – svetainės analizė naudojant puslapio SEO audito programą. Šis įrankis pateikia optimizavimo idėjų keliose puslapio SEO kategorijose.

Yra daug įrankių su kuriais galite atlikti SEO auditą. Kai kurie iš jų yra mokami, kiti yra nemokami. Ir vieni ir kiti suteikia panašius rezultatus. Svarbiausia žinoti ko ieškoti.

Atlikus auditą jūsų tikslas yra sutvarkyti silpnasias jūsų vidinio SEO grandis:

  • Peržvelgti ar gerai sutvarkytos puslapio antraštės
  • Ar visos vidinės nuorodos veikia tvarkingai ir nėra nuorodų kurios veda į neegzistuojančius puslapius
  • Ar HTML kodas suoptimizuotas tvarkingai
  • Puslapio URL turi raktažodį nuorodoje
  • Puslapio turinys tinkamai suoptimizuotas raktažodžiui, panaudota, nei per daug, nei per mažai kartų
  • Visos nuotraukos turi raktažodį pavadinimę ir ALT tekstę

Atlikę auditą ir užtikrinę, kad išvardintos vietos būtų suoptimizuotos tinkamai, pagerinsite savo pozicijas paieškos varikliuose.