Parduodantys reklaminiai baneriai – kas tai?

Reklaminiai baneriai – tai grafinė reklama, kuri talpinama internetinėje svetainėje. Jos tikslas – pritraukti ir paskatinti žiūrovą perskaityti pranešimą, t. y. reklamą. Spustelėjęs reklaminį skydelį, klientas patenka į reklamuojamą puslapį, pvz., į tam tikrą produktų kategoriją arba tam tikrą prekę. Kaip sukurti gerus reklaminius banerius? Sužinokite tai toliau pateiktame straipsnyje.

Reklaminis skydelis yra virtualus reklaminio stendo atitikmuo. Tai gali būti statinė grafika arba dinaminė animacija. Baneriai gali būti įvairių formų, įskaitant tradicinį banerį (stačiakampio formos reklaminį skydelį, dedamą internetinės parduotuvės pradžioje), mygtuką (mažesnį banerį, standartinio 120×60 pikselių dydžio stačiakampį) arba viršutinį skydelį (iškyla virš puslapio turinio).

Kaip sukurti efektyvias reklamjuostes?

Reklaminius banerius greitai ir efektyviai sukurti ir jūsų verslui padėti gali specializuotos reklamos agentūros, pavyzdžiui, https://www.tilis.lt/paslaugos/reklamos-dizaino-kurimas/reklaminiai-baneriai-ir-ju-kurimas/

  1. Įskaitomumas. Būtina vengti per daug dizaino elementų. Perkrautas reklaminis skydelis bus neįskaitomas ir nesudomins žiūrovo. Todėl rinkitės paprastą, gana minimalistinį dizainą, kuris aiškiai perteikia jūsų žinutę.
  2. Naudokite tokias spalvas, kad reklaminis skydelis išsiskirtų iš puslapio, bet kartu derėtų prie bendro dizaino. Nepamirškite, kad geras reklaminis skydelis turi atitikti bendrą parduotuvės vizualinį identitetą. Todėl būtina naudoti tokį patį šriftą ir spalvų schemą, kokias naudojate kitoje reklaminėje medžiagoje, pavyzdžiui, plakatuose, vizitinėse kortelėse ar socialinės žiniasklaidos grafikoje. Taip galėsite sukurti darnią komunikaciją visais kanalais, o jūsų auditorijai bus daug lengviau įsiminti jūsų įmonės išskirtines savybes.
  3. Animacija patraukia naudotojo akį. Naudokite dinamišką animaciją ir atkreipkite interneto vartotojo dėmesį į skelbimą. Nepamirškite, kad viskas turi būti su saiku. Grafikos elementų perteklius gali sugluminti klientą.
  4. Matomas CTA (raginimo atlikti veiksmą) mygtukas. Skatinkite naudotoją imtis veiksmų, t. y. spustelėti skelbimą. Išryškinkite CTA mygtuką reklaminiame skydelyje.
  5. Pasirinkite originalius ir įdomius sprendimus, kad pralaužtumėte monotoniją, pvz., naudokite patrauklų tekstą, paveikslėlius.
  6. Sutelkite dėmesį į pranešimo paprastumą. Pasistenkite, kad visi jį tinkamai suprastų. Geras reklaminis skydelis yra tas, kuris turi ir tinkamą reklaminį šūkį. Čia naudojami skirtingi metodai. Šūkiai gali būti efektingi, tiesiogiai susiję su reklamuojamu produktu ar net provokuojantys. Viskas priklauso nuo to, kokio poveikio norite ir kokią auditoriją pritraukti.